Ría del Eo en pie de igualdad en el Sistema Cartográfico Nacional

Ría del Eo en pie de igualdad en el Sistema Cartográfico Nacional

El Instituto Geográfico Nacional (IGN), dependiente del Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana, ha dado la razón al Gobierno de Asturias respecto al reconocimiento de la oficialidad y uso del topónimo ría del Eo. La resolución de 15 de noviembre, que el IGN acaba de comunicar a la Administración autonómica, otorga al topónimo ría del Eo el carácter de nombre alternativo, es decir, con el mismo nivel de oficialidad y uso, que ría de Ribadeo.

El dictamen del IGN pone fin al largo debate sobre la denominación de la desembocadura del río Eo. En la práctica, la decisión supondrá la inclusión de ambos topónimos en todas las bases de datos geográficas y cartográficas producidas por las administraciones públicas integradas en el Sistema Cartográfico Nacional.

El Instituto Geográfico Nacional ya se había pronunciado en los mismos términos respecto al topónimo ría del Eo a finales de 2021, pero la resolución fue anulada por la estimación parcial de las alegaciones que aludían a vicios en el procedimiento, por lo que se solicitó la emisión de un nuevo informe.

La resolución del IGN señala que se ha constatado que la denominación ría del Eo es utilizada mayoritariamente en los territorios de la margen asturiana del río homónimo, además de estar recogida con un nivel de uso similar a ría de Ribadeo en cartografía y otros documentos al menos desde el siglo XIX hasta la actualidad.


L’Institutu Xeográficu Nacional sofita la petición del Principáu al respective de la oficialidá del topónimu Ría del Eo

- La resolución del organismu ratifica los argumentos del Gobiernu d’Asturies y da-y el mesmu nivel d’oficialidá y usu qu’al indicador Ría de Ribadeo

- Na práctica esto va suponer la inclusión de dambos topónimos en toles bases de datos xeográfiques y cartográfiques producíes poles Alministraciones Públiques integraes nel Sistema Cartográficu Nacional


L’Institutu Xeográficu Nacional (IXN), dependiente del Ministeriu de Tresportes, Movilidá y Axenda Urbana, dio la razón al Gobiernu del Principú d’Asturies al respective del reconocimientu d’oficialidá y usu del topónimu Ría del Eo. La resolución de 15 de payares, que l’IGN acaba de comunicar a l’Alministración asturiana, da-y al topónimu Ría del Eo’l calter de nome alternativu, esto ye, col mesmu nivel d’oficialidá y usu que Ría de Ribadeo.

El dictame del IXN pon fin al llargu debate manteníu sobre la denominación de la desembocadura d’El ríu Eo. Na práctica, la decisión del IGN va suponer la inclusión de dambos topónimos en toles bases de datos xeográfiques y cartográfiques producíes poles Alministraciones Públiques integraes nel Sistema Cartográficu Nacional.

L’Institutu Xeográficu Nacional yá se pronunciara nos mesmos términos al respective del topónimu Ría del Eo a finales del 2021, pero la resolución anulóse pola estimación parcial de les alegaciones que aludíen a vicios nel procedimientu y solicitóse la emisión d’un informe nuevu.

La resolución del IGN señala que se constata que la denominación Ría del Eo úsase mayoritariamente nos territorios de la marxe asturiana del ríu homónimu, amás de recoyese con un nivel d’usu asemeyáu a Ría de Ribadeo en cartografía y otros documentos polo menos dende’l sieglu XIX hasta anguaño.

Dejar un comentario

captcha