Más de 400 concurren a la primera certificación del B2 de Lengua Asturiana

Más de 400 concurren a la primera certificación del B2 de Lengua Asturiana

Uviéu (Asturies).-Celebróse este sábado el primer examen de certificación de nivel intermedio (B2) de Lengua Asturiana, organizado por la Consejería de Educación, en Oviedo y en el que estaban inscritos 407 aspirantes.

 

Certificación d’actividaes de llingua.

1. d’alcuerdu colo establecío n’artículu 4.3 del decretu 47/2019 de 21 de xunu, a quien nun superen nes pruebes de llingua asturiana les cinco actividaes de llingua del nivel correspondiente, van poder espedi-yos, depués de pidimientu pela so parte, una certificación académica onde se faiga constar que la persona aspirante algamó’l grau de dominiu riquíu en delles de les actividaes de llingua realizaes.

2. Nes certificaciones de les actividaes de llingua, que van espediles el secretariu o la Secretaria de la sede de realización de la prueba según el modelu de l’aplicación corporativa sauCe, col preste de la presidencia de la comisión evaluadora, va facese constar la puntuación llograda na actividá de llingua correspondiente.decimotercero

.—Certificáu de superación.

1. Quien superaren la prueba van poder solicitar na secretaría del centru la espedición d’un certificáu acreitativu de superación, que va emitise al traviés de l’aplicación corporativa sauCe.

Dejar un comentario

captcha