Recetas de una abuela asturiana: Empanadines de bonito y huevo pa’ llevar nel tupper (perfecto pa comer en el patio de’l cole)

Recetas de una abuela asturiana: Empanadines de bonito y huevo pa’ llevar nel tupper (perfecto pa comer en el patio de’l cole)

¡Ay, mis amores, que ya empiezan les clases y vuelve’l trajín! El mayor de mis nietos, que yá tien más genio que un miura enfiestáu, diz que él no se queda al comedor ni que le paguen, que quiere comer “casa’l güelu”. Y yo, que pa eso nací, pues a preparar una receta rica, asturiana y que aguante bien nel tupper. Porque quien tien abuela, tien un tesoru, ¿eh? Y yo, con tal de que el rapaz coma contentu, fáigolo encantada.

Hoxe traigo empanadines de bonito y güevu cocíu, que son como una empanada asturiana en miniatura, pa que no proteste. Esto ye manjar de reyes, y además aguanta perfecto pa comer en el patio de’l cole o nel curro, que ye tan buena pa nenos como pa grandes.

Ingredientes (pa unes 12 empanadines)

  • 400 g de bonito en conserva (o atún, pero ye que el bonito ye de aquí, y bien rico).

  • 4 güevos cocíos, picaínos en trocinos.

  • 1 cebolla grande, picada fina.

  • ½ pimiento rojo y ½ pimiento verde, troceaínos.

  • 1 tomate maduru peláu y picáu.

  • Aceite de oliva virxe extra.

  • Sal y pimienta.

  • 2 lámines de masa de empanada o de hojaldre (de les que venden en el súper, que aquí no nos complicamos).

  • 1 güevu pa pintar.

Elaboración, pasu a pasu (con truquinos de la güela)

  1. Picamos y sofreímos: Pon una sartén con aceite y sofríe la cebolla, los pimientos y el tomate. Esto ye lo que llamamos “el sofritu de la abuela”. Dejalo a fuegu lentu, que nun haya prisa.

  2. Añadimos el bonito: Cuando el sofritu ta fechu, añade’l bonito escurríu y los güevos cocíos. Remueve con cariño, como si falaras col guisu: “Venga, mi cielu, que vas pa la fiambrera”.

  3. Preparamos les empanadines: Estira la masa y corta círculos (un vaso grande sirve). Rellena cada un con una cucharadina del rellenu.

  4. Cierra y sella: Dobla la masa y presiona los bordes con un tenedor. Truquín: moja un poco’l borde con agua pa que no s’abran.

  5. Hornear con amor: Pinta les empanadines con güevu batíu y hornéalas a 180ºC unos 20 minutos, hasta que tomen colorín.

  6. Deja enfriar: Deja que enfríen bien antes de meter nel tupper, que si no, el guaje acabará col papel pringáu.

Conseyu de la Balbina

Si quieres que queden crujientines y sabrosos, pon un poco de orégano o pimentón dulce nel sofritu. Y si ves que te sobra rellenu, mételo en pan de escanda pa la merienda. ¡Nun se tira ná!

 

 

 

“Bueno, cielinos, ahí vos dejo esta receta, que yá veréis qué gustu más grande cuando abran el tupper y salga’l olor a casa. Como diz el refrán: ‘Al que madruga, la güela ayuda’. ¡A la buena hora, y que vos preste tanto como a mí facela! Y agora voy a sacar otra tanda del fornu, que los vecinos yá están llamando a la puerta…”.

Dejar un comentario

captcha