Seronda n'Avilés este fin de semana

Seronda nAvilés este fin de semana

Está organizada por la concejalía de Cultura a través de la Fundación Municipal de Cultura y la Estaya de la Llingua, en colaboración con Xuntanza Avilés, Mercáu Ecolóxicu y Artesanu, y la Asociación Cultural Piniella. Ha sido presentada por las concejalas de Cultura y Consumo, Yolanda Alonso y Lucía Fernández Ron, respectivamente, acompañadas de los miembros de Xuntanza José Federico Álvarez, José María Villaboy, Joaquín Sanmartín y Rosalén Seco, así como de Montserrat Machicado, responsable de la Estaya de la Llingua de Avilés. 

La mañana del viernes 25 estará dedicada a los más pequeños, que podrán disfrutar de juegos populares y un taller saludable impartido por Borja Roces. También se entregará el premio del concurso de carteles de Seronda, que en esta ocasión ha recaído en el colegio Enrique Alonso. En el concurso colaboraron el artista avilesino Favila y la profesora de la Escuela de Artes y Oficios, Carmen Peláez. Por otra parte, la bandina Los Gascones serán los encargados de la animación musical en la plaza.

La inauguración oficial tendrá lugar el viernes a las 19:30 horas, con la actuación de la Banda de Gaitas Trasno. Media hora antes se abrirá la carpa que acogerá el tradicional mercado con productos artesanales y ecológicos, donde las castañas y la sidra serán  protagonistas. El resto de la tarde y de la noche estarán centradas en el baile tradicional, con una muestra de danzas y canciones populares a cargo de Xuntanza. A partir de las 22:30 horas arrancará la Nueche en Danza con músicos populares, Seis Reales y Cantaruxare.

El sábado 26 a mediodía se abrirá de nuevo la carpa. La sesión vermú estará amenizada por las tonadas del alumnado de la Escuela de Anabel Santiago y la bandina Los Gascones, previa a la xinta popular, en la que se podrá degustar pote de berzas y arroz con leche por un precio de 5 euros.

Por la tarde será el turno del grupo de teatro "Santa Bárbara" de Llaranes, que interpretará la obra de teatro costumbrista "El molín encarnáu". A las 20:30 horas actuará el prestigioso músico multiinstrumentista Héctor Braga, y cerrarán la Seronda 2019 las bandas La Bonturné y Los Kikos del Maíz.

 

La Seronda n'Avilés

Desde el año 2003 se celebra la Seronda n'Avilés, un programa de actividades que se desarrollan en torno a la estación del otoño -seronda en asturiano- durante el último fin de semana del mes de octubre. Las actividades tienen que ver con diferentes aspectos de la cultura tradicional asturiana y son de carácter diverso: etnográficas, culturales, musicales y de baile popular, gastronómicas y lúdico-participativas. Están destinadas al público general, ya sea infantil, juvenil o adulto.

 

Programa XVII Seronda d'Avilés

 

Vienres 25 d'ochobre

La reciella na seronda

10:30 hores. Taller saludable de Seronda: Naguando polo sano con Borja Roces. ¡Magüestu, esfoyaza y folixa!

      Xuegos populares.

Entrega del premiu del concursu de carteles de Seronda col alumnáu del colexu ganador.

La seronda na plaza

13:30 hores. Animación cola bandina Los Gascones.

Güel a castañes y a sidra. Entama la seronda

19:00 hores. Apertura de la carpa con música popular d'animación y puestos con productos artesanales y ecolóxicos.

Sidra, castañes y tortos nel chigre. Asociación Cultural de Piniella.

19:30 hores. Inauguración oficial de la "XVII Seronda n'Avilés".

Actuación de la Banda de Gaitas Trasno (Coaña).

Al son de la memoria

20:30 hores. Muestra de bailles y sones tradicionales. Xuntaza (Escontra'l Raigañu, Xaréu d'Ochobre y Pleamar).

Arranca la nueche en danza

22:30 hores. Con Músicos Populares, 6 Riales y Cantaruxare. “Si quies participar val con tener gana de baillar y si quies ¡¡tamién de tocar!!”

 

Sábadu 26 d'ochobre

Siguimos cola Seronda

10:30 hores. Puestos con productos artesanales y ecolóxicos.12:00 hores. Apertura de la carpa con música popular d'animación. Sidra, castañes y tortos nel chigre. Asociación Cultural de Piniella.12:30 hores. Cancios de chigre con Escuela de Anabel Santiago (carpa).13:00 hores. Animación cola bandina Los Gascones (plaza).

Tiempu de manducar

14:30 hores. Xinta popular: pote de berces y arroz con lleche (5€).

¡A escena! Teatru costumbrista

18:00 hores. "El molín encarnáu" col grupu de teatru Santa Bárbara (Llaranes).

Sones y cantares pa esfrutar

20:30 hores. Actuación de Héctor Braga.

A mover la patuca

22:30 hores. Actuación de La Bonturné. Fin de fiesta con Los Kikos del Maíz.

Dejar un comentario

captcha