Infogijón mejora los sistemas de atención a personas con discapacidad auditiva

Infogijón mejora los sistemas de atención a personas con discapacidad auditiva

Se trata de un sistema de lazo de inducción de audiofrecuencia fijo para un mostrador de la oficina de información turística de la Casa Paquet.

 

GIJÓN/XIXÓN, 28 de agosto del 2020.- La oficina de información turística, Infogijón, ubicada en el edificio Casa Paquet acaba de incorporar un sistema para mejorar la atención a las personas con discapacidad auditiva. Esta tecnología va a instalarse en uno de los mostradores de información, que está también adaptado para personas usuarias de sillas de ruedas.


Así, las personas con discapacidad auditiva van a poder acceder al servicio de información turística en las mismas condiciones que los demás usuarios y usuarias. Además, el sistema instalado va a permitir también, en su caso, desarrollar su labor al personal de la oficina de información turística con discapacidad auditiva.


Las personas con discapacidad auditiva, usuarias de audífono o con implante coclear, tienen problemas para oír y comprender la comunicación que se hace en recintos de uso público. El sonido que se transmite por el aire hasta la prótesis de su oído se debilita por la reverberación, por el ruido de ambiente de fondo y por la distancia hasta la fuente de emisión.


El sistema de lazo de inducción de audiofrecuencia (bucle magnético), instalado en Infogijón, crea un campo magnético de audio en toda la zona de escucha, asegurando de forma objetiva que los usuarios y usuarias de este mostrador van a gozar de la calidad del sonido y al nivel de volumen estándar establecido por la legislación internacional.

INFOXIXÓN INSTALA UN SISTEMA D’ATENCIÓN PA PERSONES CON DISCAPACIDÁ AUDITIVA

Trátase d’un sistema de llazu d’inducción d’audiofrecuencia fixu pa un mostrador de la oficina d’información turística de la Casa Paquet.

XIXÓN, 28 d’agostu del 2020.- La oficina d’información turística, Infoxixón, allugada nel edificiu Casa Paquet ta acabante d’incorporar un sistema pa meyorar l’atención a les persones con discapacidá auditiva. Esta teunoloxía va quedar instalada nun de los mostradores d’información, que ta tamién adautáu pa persones usuaries de sielles de ruedes.


D’esta miente, les persones con discapacidá auditiva van poder acceder al serviciu d’información turística nes mesmes condiciones los demás usuarios y usuaries. Amás, el sistema instaláu va permitir tamién, si ye'l casu, desenvolver el so llabor al personal de la oficina d’información turística con discapacidá auditiva.

Les persones con discapacidá auditiva, usuaries d’audífonu o con implante coclear, tienen torgues pa sentir y comprender la comunicación que se fai en recintos d’usu públicu. El soníu que se tresmite pel aire hasta la prótesis del so oyíu amenorga pol retrañíu, pol ruíu ambiente de fondu y pola distancia hasta la fonte d’emisión.


El sistema de llazu d’inducción d’audiofrecuencia (bucle magnéticu), instaláu n’Infoxixón, crea un campu magnéticu d’audio en tola zona d’escuchu, asegurando de forma oxetiva que los usuarios y usuaries d’esti mostrador van gociar de la calidá del soníu y al nivel de volume estándar afitáu pola llexislación internacional.

Dejar un comentario

captcha