EQUO sofita la oficiliadá del asturianu

EQUO sofita la oficiliadá del asturianu

Sofitamos el movimientu en defensa l'asturianu y la manifestación d’esti sábadu 22 de abril.

La diversidá llingüística ye una riqueza pa la sociedá que tenemos que caltener. Una llíngüa ye la mayor espresión de una cultura y la diversidá cultural y de pensamientu faz a la sociedá más resiliente y más capaz.

Pedimos tener el derechu de falar como falaren les nueses güeles, igual que defendemos el derechu de ca ún a falar con la llíngüa que más-y preste.

El asturianu y la fala son patrimoniu nuesu de toles persones que vivimos n’Asturies y por eso llamamos a participar esti sábadu nun actu pacíficu y democráticu de reivindicación de los nuesos derechos. Queremos que esa manifestación sía una romería que ayude a unir a la xente de Asturies al rodiu de un obxetivu común, un proyeutu de convivencia pacíficu y respetuosu coles diferentes formes de falar, de pensar, de sintir, un proyeutu afayaizu como siempre fue la nuesa tierra. Un proyeutu que queremos dientro de nuna Europa los pueblos, nuna Europa plural y solidaria.

Alternativa verde por Asturies – EQUO sofita la oficiliadá del asturianu y creemos que agora ye el momentu. Por eso animamos a tul mundu a sumase a la manifestación del sábadu n’Uvieu

Dejar un comentario

captcha