Zea Mays y Skontra faen vibrar Xixón nel aniversariu d’Ixuxú Cultura

Zea Mays y Skontra faen vibrar Xixón nel aniversariu d’Ixuxú Cultura

La sala Tizón acueye un conciertu memorable con dos de los grupos más representativos del rock euskaldun y el punk-folk asturiano

 

Xixón, 26 de febreru de 2024 – El sábadu 24 de febreru, la sala Tizón de Xixón vibró al son del rock euskaldun de Zea Mays y el punk-folk de Skontra en un conciertu d'aniversariu organizáu por Ixuxú Cultura. La promotora asturiana, especializada en música en llingües minorizaes, celebró asina un añu d'actividá dende la so reactivación en 2023.

Zea Mays, una de les bandes más importantes del panorama musical vasco, amosó la so versatilidad y enerxía en direutu, enganchando al públicu con un repertoriu que combinó rock, stoner, electrónica y otros estilos. La banda, que se prepara pa una xira por Estaos Xuníos y Méxicu, brindó una actuación memorable en Xixón, la so tercer vegada na ciudá.

Skontra, referente del rock asturianu con más de venti años de trayectoria, fizo vibrar la sala Tizón con un direutu contundente y cargado de himnos. La banda, fiel a la so filosofía d'autoxestión y compromisu social, brindó un conciertu lleno de energía y reivindicación.

El conciertu d'aniversariu d'Ixuxú Cultura foi un broche d'oru pa un añu de intensa actividá de la promotora, que apuesta pola música en llingües minorizaes y la diversidá cultural.

 

Nogen y Dupla completen la programación de Ixuxú Cultura en marzu

La promotora asturiana tien una axenda completa pa les próximes selmanes. El 2 de marzu, Nogen, xoven banda vasca d'indie, folk, pop y rock, presentará el so tercer discu, ‘Åben Cirkel’, en La Salvaje d'Uviéu.

El 15 de marzu en Lata de Zinc (Uviéu) y el 16 de marzu en La Traviesa (L'Infiestu), el dúu de música urbana rural Dupla presentará el so segundu discu, ‘De un pueblo llamado Agurain’, en dos conciertos gratuitos.

Ixuxú Cultura sigue asina la so llabor de promoción de la música en llingües minorizaes y la creación d'espacios de interculturalidá.

Dejar un comentario

captcha