Casting de Mazcartos d'Uviéu nel Centru Xuvenil Santuyano

Casting de Mazcartos dUviéu nel Centru Xuvenil Santuyano

Col solsticiu entamen les  Mazcaraes d’Iviernu n’Asturies. MAZCARITOS D’UVIÉU anuncia les nueves actividaes pa preparar l’Antroxu 2020. Dempués de la exposición que pudo vese esti añu nel Palaciu Toreno, abre una convocatoria pa quienes quieran participar na recuperación del Antroxu Carbayón. Los sábados d’avientu, xineru y febreru, de mañana y tarde, van facese ensayos nos locales del Centru Xuvenil de Santuyano.

Cola fin d’incorporar nuevos valores al colectivu que va cumplir tres años, convoca sesiones de “casting” esti sábadu 21 d’Avientu, nel mesmu  Centru, onde podrán acudir les persones interesaes.  

A  la COMPARSA 2020 podrá apuntase xente de toa edá que-y preste antroxar a la manera tradicional. Nun fai falta esperiencia, pero valórense conocimientos musicales o teatrales, de baille asturianu, de costura o llabores, bon humor y afición a la folixa.

A les 18h serán les pruebes pa neños/neñes y families.

Dende les 19,30h a les 21h les de mayores.

Mazcaritos sigue trabayando na recoyida de material oral del Antroxu d’Uviéu, cola fin de rexistrar recuerdos de persones mayores informantes que tengan cualquier datu, por pequeñu que sea, de la vieya mazcarada escaecida nos barrios de la ciudá y parroquies del conceyu. Nesta direición podrán contactar col equipu etnográficu que ta faciendo la investigación. Pa Información y apuntase, nel Centru Xuvenil -Hotel de Asociaciones Santuyano, cai Joaquín Costa, 48 (tfnu. 985 201360).  

SEMEYA: Mazcaritos d'Uviéu. Capitán de Comparsa. Elena de la Puente--

 

AL ANTROXU 2020 CON MAZCARITOS D’UVIÉU

 

Con el solsticio empiezan las Mascaradas de Invierno en Asturias. MAZCARITOS D’UVIÉU comienza nuevas actividades para preparar el Antroxu 2020. Después de la exposición que pudo verse este año en el Palacio Toreno, abre una convocatoria para quienes quieran participar en la recuperación del Antroxu Carbayón. Los sábados de diciembre, enero y febrero, de mañana y tarde, van a hacerse ensayos en los locales del Centro Juvenil de Santullano. Con el fin de incorporar nuevos valores al colectivo que va a cumplir tres años, convoca sesiones de “casting” este sábado 21 de diciembre, en el mismo Centro, donde podrán acudir las personas interesadas. A la COMPARSA 2020 podrá apuntarse gente de toda edad que le guste “antroxar” a la manera tradicional. No hace falta experiencia, pero se valoran conocimientos musicales o teatrales, de baile asturiano, costura o labores, buen humor y afición a la “folixa”.

A las 18h serán las pruebas para niños/niñas y familias.

Desde las 19,30h a las 21h las de mayores.

Mazcaritos sigue trabajando en la recogida de material oral del antroxu de Oviedo/Uviéu, con el objeto de registrar recuerdos de personas mayores informantes que tengan cualquier dato, por pequeño que sea, de la vieja mascarada desaparecida en los barrios de la ciudad y parroquias del concejo. En esta dirección podrán contactar con el equipo etnográfico que está haciendo la investigación. La información e inscripciones en el Centro Juvenil - Hotel de Asociaciones de Santuyano, calle Joaquín Costa 48 (tfno. 985 201360)  

FOTO: Mazcaritos d'Uviéu. Capitán de Comparsa. Elena de la Puente

MAZCARITOS D’UVIÉU APÚNTATE A LA COMPARSA  2020

CASTING SÁBADU 21 D’AVIENTU 18-21H            

18H NEÑES/NEÑOS Y FAMILIES   

19,30H MAYORONES CENTRU XUVENIL - HOTEL D’ASOCIACIONES  SANTUYANO Joaquín Costa 48  (Tfnu: 985-20-13-60) Información: 677160625  

Dejar un comentario

captcha