Mieres celebra hoy su Gran Antroxu

Mieres celebra hoy su Gran Antroxu

Todo está listo ya para que hoy, viernes 15 de marzo, las calles de Mieres se llenen de música, fiesta y disfraces para disfrutar del Gran Antroxu organizado por la concejalía de Festejos y que cuenta con una amplia programación de actos en los que no faltará La Truchona Escanciadora del Caudal.

Por la mañana, el velatoriu de la Truchona, a cargo de Teatro Margen, supondrá el inicio a una jornada de celebración que finalizará pasadas las diez de la noche con la entrega de premios. Antes, charangas, pasacalles y el tradicional desfile-concurso con más de 4000 euros en premios.

 

El programa previsto para el Gran Antroxu es el siguiente:

 

Vienres, 15 marzu. Gran Antroxu

 

12.30 h. Velatoriu La Truchona Escanciadora del Caudal, por Teatru Margen, na plaza l’Ayuntamientu.19.30 h. Pasucais a cargu de les charangues “Los Restallones”, “Xaréu nel Ñeru” y “Los Tardones”.20 h. Cortexu La Truchona Escanciadora del Caudal nel carru mortuoriu, con acompañamientu de los fantasmas la finada y charangues, peles caiis La Vega y Manuel Llaneza.20.30 h. Truena d’aniciu, con abondu ruíu volaores, dende Vascu-Mayacina.20.35 h. Desfile-Concursu. Abierta la participación a grupos, charangues, murgues, carroces, carromatos, etcétera, individuales y pareyes). Abriendo’l desfile, la Reina del Antroxu: La Truchona Escanciadora del Caudal, que ye de ríu y non de mar.

Ya nel Auditoriu del Parque Xovellanos

 

21.35 h. Xaréu d’Antroxu: actuación de charangues.21.55 h. Llectura por D. Carnal del Testamentu y últimes voluntaes de la Truchona Escanciadora del Caudal.22 h. La quema de la finada acompañá d’escandalera pirotécnica.22.05 h. Entrega de premios a los ganadores del Concursu-Desfile.

 

 

El Gran Antroxu mierense está aquí y ya solo falta salir a las calles a disfrutar de una jornada en la que los disfraces, la música, el buen ambiente y la fiesta serán protagonistas.

Dejar un comentario

captcha