Entaína a escribir: Concursu microrrellatos improvisaos n’asturianu pa xente mozo

Entaína a escribir: Concursu microrrellatos improvisaos n’asturianu pa xente mozo

La Dirección Xeneral de Planificación Llingüística y Normalización y l'Institutu Asturianu de la Mocedá entamen Entaína a escribir. Segundu concursu de microrrellatos improvisaos n’asturianu pa la xente mozo

 

-    El concursu va desenvolvese na sala Borrón (cai Juan Benito Argüelles, 3, Uviéu) el día 9 de mayu del 2017, a partir de les 19.30 hores.

 

Nel marcu de la Selmana de les Lletres Asturianes, la Dirección Xeneral de Planificación Llingüística y Normalización y l'Institutu Asturianu de la Mocedá entamen Entaína a escribir. Segundu concursu de microrrellatos improvisaos n’asturianu pa la xente mozo.

 

Van poder participar quienes tengan ente 14 y 35 años d'edá y s’inscriban mandando un mail a cridj@asturias.org. Nesi corréu tendrán d'incluyir namás el so nome, dos apellíos y fecha de nacimientu. Les inscripciones van poder facese hasta'l 2 de mayu del 2017 a les 14.00 hores.

 

El concursu va consistir na ellaboración d'un microrrellatu nun tiempu máximu de 20 minutos, a partir del tema y indicaciones que'l xuráu dicte nel momentu d'empezar a escribir.

 

El concursu va desenvolvese na sala Borrón (cai Juan Benito Argüelles, 3, Uviéu) el día 9 de mayu del 2017, a partir de les 19.30 hores.

 

Toles persones participantes van recibir un llibru como regalu.

 

Van concedese tres premios (1.u, 2.u y 3.u), consistentes en llotes de llibros y discos. Amás, el ganador o ganadora va participar como xuráu nos premios Culturaquí 2017 que convoca l´Instituto Asturianu de la Mocedá. Otra manera, la Dirección Xeneral de Planificación Llingüística y Normalización va mirar pola promoción y divulgación de los microrrellatos ganadores y va poder incluyilos en publicaciones o antoloxíes qu'edite.

 

 

El Principado convoca un concurso de microrrelatos improvisados en asturiano dirigido a los jóvenes

 

-    El certamen Entaína a escribir se enmarca en la celebración de la Selmana de les Lletres

 

 

El Instituto Asturiano de la Juventud y la Dirección General de Planificación Lingüística y Normalización convocan en certamen Entaína a escribir, el segundo concurso de microrrelatos improvisados dirigido a jóvenes de 14 a 35 años de edad.

 

El concurso se enmarca en la celebración de la Selmana de les Lletres Asturianes y para inscribirse basta con enviar un correo electrónico a la dirección cridj@asturias.org, que incluya el nombre, dos apellidos y la fecha de nacimiento de la persona interesada. El plazo para realizar las inscripciones finalizará a las 14:00 horas del día el 2 de mayo.

 

La prueba, que se celebrará en la Sala Borrón de Oviedo (C/ Juan Benito Argüelles, 3) el próximo 9 de mayo, consiste en la redacción de un microrrelato en un tiempo máximo de 20 minutos, a partir del tema e indicaciones que el jurado dicte en el momento de empezar a escribir. Todos los participantes recibirán un libro como regalo

 

El certamen prevé tres premios que incluyen lotes de libros y discos. Además, el ganador participará como jurado en los premios Culturaqui 2017.

 

Por su parte, la Dirección General de Planificación Lingüística y Normalización impulsará la promoción y divulgación de los microrrelatos ganadores y podrá incluirlos en las publicaciones y antologías que edite.


 

Dejar un comentario

captcha