La Fiscalía, a favor de conceder el tercer grau a Isabel Pantoja

La Fiscalía, a favor de conceder el tercer grau a Isabel Pantoja

La Fiscalía de Sevilla informó a favor de que se conceda'l tercer grau penitenciariu a la tonadillera Isabel Pantoja, qu'ingresó na cárcel d'Alcalá de Guadaíra'l día 21 de payares del 2014 pa cumplir una condena de dos años de cárcel por un delitu de blanquéu de capitales, según informaron a Europa Press fontes del Ministeriu Públicu.

   D'esta manera, la Fiscalía solicitó a l'Audiencia Provincial de Sevilla qu'estime'l recursu que la defensa de Pantoja presentó contra l'autu de 21 de setiembre nel que'l Xulgáu de Vixilancia Penitenciario refugó concede-y el tercer grau al entender que "tovía nun ta capacitada dafechu pa incorporase al réxime de semillibertá que "supón" dicha clasificación.

   Pa informar a favor de la concesión del tercer grau a la tonadillera, el departamentu que dirixe María José Segarra tuvo en cuenta qu'Isabel Pantoja cumplió yá más de la metá de la condena y qu'abonó más de 700.000 euros de la multa de 1.147.148,96 euros que-y impunxeron.

   Amás, la cantante abonó esta multa mientres taba cumpliendo la condena na cárcel d'Alcalá de Guadaíra, lo que muestra'l so "arrepentimientu" y "reconocencia de la culpabilidá", a lo que se suma que, mientres esti añu, disfrutó de trés permisos de salida que se desarrollaron "ensin incidencies", y el so "bon comportamientu" na cárcel.

   Agora, va ser la Estaya Cuarta de l'Audiencia Provincial de Sevilla la que resuelva'l recursu de la tonadillera, que, en casu de llograr el tercer grau penitenciariu, namás tendría que volver a prisión pa pernoctar de llunes a vienres.

 

Foto: Europa Press.

Dejar un comentario

captcha