Deteníu'l Delegáu del Gobiernu na Comunidá Valenciana por presuntos favores a un contratista

Deteníul Delegáu del Gobiernu na Comunidá Valenciana por presuntos favores a un contratista

La Policía detuvo esti vienres al delegáu del Gobiernu na Comunidá Valenciana, Serafín Castellano, na investigación abierta sobre presuntos favores a una empresa a la que se-y axudicó contratos pa la estinción d'incendios cuando ocupaba'l cargu de conseller de Gobernación. Coincidiera en caceríes col so presidente.

   Los axentes esplegaron una operación en Valencia, coordinada con Fiscalía Anticorrupción, na que se tán practicando dellos rexistros lo mesmo na vivienda de Castellano como na sede de la conselleria, informaron fontes conocedores de la investigación.

   Esta operación surde de la investigación abierta nel ministeriu públicu'l pasáu mes d'ochobre. Les sos dilixencies enviáronse-y de Fiscalía de Madrid tres una denuncia interpuesta pol que fuera xerente d'Avialsa --empresa axudicataria de dichos contratos-- na que alertaba de delles irregularidaes, lo mesmo na axudicación como na xestión de los contratos otorgaos per parte de la conselleria dirixida por Castellano --que tamién ocupó'l cargu de secretariu xeneral del PPCV-- a esta mercantil ente los años 2008 al 2010.

   Tres meses d'investigación, Anticorrupción decidió denunciar los fechos nel xulgáu al observar que los mesmos podríen ser constitutivos de delitu, indicaron a Europa Press les mesmes fontes.

   En concreto, la investigación centróse nos contratos axudicaos a Avialsa per parte de Castellano, cuando ocupaba'l cargu de conseyeru de Gobernación, ente los años 2008 y 2010, pa la estinción d'incendios forestales, per un importe de más de 33 millones d'euros.

   Na denuncia presentada en Madrid, faise referencia a supuestos regalos efectuaos pol presidente d'Avialsa, Vicente Huerta, a Castellano, rellacionaos con caceríes de coríos y perdices; y, per otru, a xestiones del antiguu conseyeru pa favorecer al directivu.

   Sobre esti últimu aspectu, na denuncia alúdese a una serie de "cambios contractuales" que firmaron Castellano y Huerta por cambiu del tipu d'aviones, cuando les axudicaciones de los contratos públicos se ficieron con otru tipu d'aparatos que, dempués, nun llegaron a España. Con estos cambios --apuntóse na denuncia-- pudo incumplise'l pliegu de licitación, sin que se ficiera nenguna penalización hacia Avialsa.

Dejar un comentario

captcha