Rajoy alvierte que nengún gobiernu va autorizar la rotura d'España

Rajoy alvierte que nengún gobiernu va autorizar la rotura dEspaña

 El presidente del Gobiernu, Mariano Rajoy, alvirtió esti martes a los firmantes del preacuerdu de fueya de ruta que fixa la independencia de Cataluña pa dientro d'un añu y mediu de que "nengún gobiernu d'España va autorizar la rotura de la soberanía nacional".

   Asina lo aseguró a preguntes de los medios mientres la rueda prensa qu'ufiertó nel Palaciu de la Moncloa, tres reunise col presidente del Conseyu Européu, Donald Tusk. "El mio gobiernu va siguir trabayando pola concordia y por poner en valor un procesu de cooperación común que foi valiosísimu pa España y pa Cataluña", repostió.

   Nesti sen, Rajoy aseguró que les elecciones que s'anunciaron en Cataluña pal próximu 27 de setiembre --porque tovía "nun tán convocaes"--, van ser unes elecciones autonómiques pa escoyer al Parlamentu de Cataluña, y dempués el Parlamentu escoyerá un nuevu Gobiernu pa Cataluña", pero namás.

 

LA FUEYA DE RUTA, "MALA PA EL ESPAÑOLES Y CATALANES"

   Por too ello, refugó la fueya de ruta roblada por CDC, ERC, Reagrupament, ANC, Òmnium y la AMI, y aseguró que ye "mala pal conxuntu de los catalanes pal conxuntu de los españoles", lo mesmo "no fondero" como "nes formes".

   "Ye mala no fondero porque va contra'l sentíu de la historia. Ruempe con mas de 500 años d'historia de vida xuntos, ruempe con tolos llazos que mos unen, y obliga a munchos catalanes a dexar de ser españoles y europeos", llamentó.

   Coles mesmes, añadió que "ye mala nes formes tamién porque supón saltar lo que diz la llexislación vixente n'España, que ye la Constitución Española". "N'España la llei ta penriba de cualquier otra consideración y esa llei afecta absolutamente a toos", defendió.

Dejar un comentario

captcha