Cameron quier espulsar inmigrantes "mendigos y estafadores"

Cameron quier espulsar inmigrantes "mendigos y estafadores"
Foto: ARRON HOARE/OFICINA DEL PRIMER MINISTRO BRITÁNICO

 

LONDRES, 28 de Payares (EUROPA PRESS).-El primer ministru británicu, David Cameron, defendió esti vienres la puesta en marcha d'un sistema "más estrictu" en materia d'inmigración que permita la espulsión de "mendigos, sintechu, estafadores y persones que contraen matrimonios de conveniencia", pa poner fin a "los abusos derivaos de la llibertá de movimientos" na Unión Europea.

   "Queremos crear el sistema más estrictu de la UE pa encarar los abusos de la llibertá de movimientos", afirmó'l primer ministru británicu, nel so esperáu discursu sobre inmigración, impartíu en West Midlands, nel centru d'Inglaterra, según informó'l diariu 'The Guardian'.

   "La inmigración beneficia a Reinu Uníu pero tien que controlase. Tien que ser xusta y tien que tar centrada nel nuesu interés nacional", aseguró Cameron, qu'apostó por que'l Gobiernu tenga "fuertes competencies" pa poder "deportar a delincuentes" y torgar "el regresu" al país.

   Cameron defendió un sistema migratoriu que permita "prohibir" la entrada en Reinu Uníu a toos aquellos que "abusen de la llibertá de movimientos", "incluyíos los méndigos, los sintechu, los estafadores y les persones que contraen matrimonios de conveniencia".

   "Debemos amás encarar esta situación estraordinaria na que ye más fácil pa un ciudadanu de la UE trayer una esposa estracomunitaria a Reinu Uníu de lo que lo ye pa un ciudadanu británicu", esplicó. Nesti momentu, según opinó, cuando un británicu quier trayer al so país a la so pareya iberoamericana tien que demostrar que tienen un mínimu d'ingresos y que sabe falar inglés, obligaciones que nun s'esixen pal restu de ciudadanos comunitarios.

   "La llexislación de la UE conlleva que nun podemos esixir estos requisitos a los inmigrantes de la UE. Les sos pareyes puen venir directamente al nuesu país sin los controles apropiaos", alvirtió'l 'premier' británicu.

Dejar un comentario

captcha