Díez (UPyD), sorprendida pola propuesta de Sosa Wagner y "dolida" por "falses y inxursies" imputaciones

Díez (UPyD), sorprendida pola propuesta de Sosa Wagner y "dolida" por "falses y inxursies" imputaciones

 La líder d'UPyD, Rosa Díez, aseguró sentise "sosprendida" pola propuesta del líder de la formación magenta en Bruxeles, Francisco Sosa Wagner, de "unir esfuerzos y llograr un acuerdu" ente UPyD y Ciudadanos, y "dolida" poles "falses ya inxustes imputaciones" nel artículu de Wagner nel que calificaba'l comportamientu nel ámbitu del partíu de "autoritariu".

   Díez criticó que "nunca" oyó al eurodiputáu defender esa posición de coalición y cree que podría faelo "nel congresu d'UPyD celebráu en payares, y que presidió'l mesmu Wagner", calcó en delles ocasiones, o "nel conseyu políticu del que ye miembru", o "mientres la campaña de primaries". "A lo último nin antes, nin mientres, nin dempués", dixo nuna entrevista en RNE.

   "La democracia son formes y procedimientos, y esta manera d'espresar esa opinión paezme inaceptable. Les coses nun se faen asina", criticó porque, según esplicó, la posición del partíu establezse col alderique internu al traviés de los sos órganos.

   Asina, Díez cree que Sosa Wagner merez una respuesta y llamenta que sey él el que diga que "tán destinaos al silenciu los que discrepen o qu'hai práctiques autoritaries" dempués d'escribir esi artículu, votar a Jean-Claude Juncker como presidente de la Comisión Europea en contra del criteriu de la dirección del partíu o votar na llexislatura pasada un acuerdu con Marruecos en contra de la posición del partíu en relación col Sahara "sin qu'asocediera nada", esplicó.

Dejar un comentario

captcha