Cayo Lara entruga a Montoro:´¿Ye usté'l Ministru de Facienda o ye'l Ministru de los defraudadores?´

Cayo Lara entruga a Montoro:´¿Ye ustél Ministru de Facienda o yel Ministru de los defraudadores´

Intervención del coordinador federal d'IX na sesión de control al Gobiernu del Congresu onde pide esplicaciones al responsable de Facienda sobre'l cese d'una inspectora de l'Axencia Tributaria que sancionó a la multinacional Cemex

 

Señor ministru, ¿cuálos son los motivos de les dimisiones na delegación central de grandes contribuyentes de l'Axencia Tributaria?

Cuéstanos enforma trabayo creyelu, señor ministru. A estes altures yá nos engañaron demasiaes vegaes. Cesar a una inspectora de l'Axencia Tributaria que ratificó una sanción a la multinacional mexicana Cemex. ¿Cesar por neglixencia o por cumplir cola so obligación? Si foi por neglixencia, cuesta entender la solidaridá que tuvo d'un superior, que dimitió tres el so cese -dimisión que-y foi aceptada-, y otres dimisiones que nun fueron aceptaes.

Sosprendió que la so esmolición, señor Montoro -diga agora-, nun fuera si la sanción yera correcta o non, la so esmolición foi investigar la filtración porque eso, según usté, desprestixaba a l'axencia. Pero nun pidió usté que s'investigara si intentóse camudar el criteriu p'anular la sanción, qué influyente despachu d'asesores fiscales intentolo o con qué autoridaes s'entrevistaron.

Esto ye, ¿a usté lo único que-y esmolecía ye que daquién fixera públicu que-y perdonaben a una multinacional una sanción de 450 millones d'euros? ¿Ye usté'l ministru de Facienda o ye'l ministru de los defraudadores, señor Montoro? Lo que dinamita'l trabayu de l'axencia y el so prestíu nun ye namá que daquién cunte que quier protexese a un defraudador, a l'axencia la dinamitan y desprestixar otres decisiones: qu'a los defraudadores de la ‘llista Falciani’ facilitárase-yos regularizar lo defraudao ensin sanciona-yos, mientres se castiga a munchos autónomos y pequeños empresarios cuando cometen un erru; que faiga usté una amnistía fiscal escandalosa y a la carta a unos cuantos defraudadores a la que s'acueye hasta'l tesoreru del so partíu; que destituyeren al equipu de la ONIF qu'investigaba la Gürtel -esto sí desprestixa a l'axencia-; que cesaren tamién al comisariu xefe de Policía de la UDEF (Unidá Central de Delincuencia Económica y Fiscal) responsable de les brigaes d'investigación de la Gürtel y del casu Bárcenas-PP’.

Lo que desprestixa a l'axencia, señor Montoro, ye qu'el 80% de los sos efectivos destinaos a investigar a los pequeños contribuyentes dedíquese-y un mínimu esfuerzu a les grandes empreses y fortunes; que s'amenorgue'l númberu de trabayadores de l'axencia, y qu'haya seis veces menos inspectores de la media de la OCDE.

Señor ministru, lo que desprestixa a l'axencia ye tener un ministru al serviciu de los defraudadores y non al serviciu de los contribuyentes honestos. Escuerra a los defraudadores y non a el inspectores y técnicos que cumplen cola so obligación.

 

FOTO: Congreso de los Diputados

Dejar un comentario

captcha