Lluis Aique Iglesias Fernández gana’l Premiu María Josefa Canellada

Lluis Aique Iglesias Fernández gana’l PremiuMaría Josefa Canellada de Lliteratura Infantil y Xuvenil na so décimoprimer edición    

L’escritor Lluis Aique Iglesias Fernández resultó ganador de la décimoprimer edición del Premiu María Josefa Canellada de Lliteratura Infantil y Xuvenil en llingua asturiana, que concede la Conseyería d’Educación y Cultura.  

El xuráu encargáu de valorar les obres presentaes axuntóse na mañana de güei, na Casa Conceyu de Cabranes, baxo la presidencia del director xeneral de Planificación Llingüística y Normalización, Fernando Padilla, y tuvo formáu pola escritoraBerta Piñán, ganadora de la edición pasada; la escritora y especialista en lliteratura infantil y xuvenil Maite González Iglesias; la responsable de la Oficina de Normalización Llingüística de Xixón, Mª Xosé Rodríguez, l’asesora técnica del Serviciu de Planificación Llingüística y Normalización, Juncal García; l’alcalde de Cabranes, Gerardo Fabián, y el fíu de la escritora María Josefa Canellada, Alonso Zamora.  

Ente les obres presentaes, el xuráu decidió conceder el premiu a la titulada Invisible, que se presentó col seudónimu Mon Llera Tardi, al reconocer nella “un tratamientu de temes d’actualidá con personaxes reales, con una bona estructura narrativa y un estilu lliterariu enllenu d’imáxenes simbóliques”, según destaca l’acta.  

A esti gallardón, dotáu con 3.000 euros, podíen presentase obres de lliteratura infantil o xuvenil (noveles, compilaciones de cuentos, obres de teatru o poemarios) siempre que foren inédites y tuvieren una estensión mínima de 250 versos, nel casu de la poesía, y de 30 páxines a doble espaciu nos demás xéneros.    

Lluis Aique Iglesias Fernández   Nació en Sotrondio en 1967, ye llicenciáu en Filoloxía Inglesa pola Universidá d’Uviéu. Participó en dellos montaxes escénicos del Grupu de Teatru Universitariu de la Facultá de Filoloxía, ente ellos Lo que vio’l mayordomu, de Joe Orton, traducida pol propiu Lluis Aique en 1995. Tien publicaos poemes y relatos en revistes como Lletres Asturianes y Lliteratura. Ta antologáu na muestra de nuevos narradores (1996). Ye ganador de diferentes premios lliterarios, ente ellos, el primer premiu del XIII Certamen de Cuentos Curtios Valentín Palacios (2018); segundu premiu del XX Concursu de Cuentos Pola Oficialidá del conceyu de Bimenes (2017) y Accésit Asturianu, XIII y XIV edición del Concursu de Rellatos Mineros Manuel Nevado, Madrid (2016 y 2017)   Publicaciones   Traducciones del inglés al asturiano  

La importancia de ser Severu (Ediciones Trabe, 2002), de Oscar Wilde   Lo que vio’l mayordomu (Academia de la Llingua Asturiana, 1995), del dramaturgo Joe Orton.

 

Lluis Aique Iglesias gana la undécima edición del Premio María Josefa Canellada de literatura infantil y juvenil  en asturiano  

 

El escritor Lluis Aique Iglesias Fernández ha ganado la undécima edición del Premio María Josefa Canellada de Literatura Infantil y Juvenil en lengua asturiana, que concede la Consejería de Educación y Cultura.  

El jurado encargado de valorar las obras presentadas se ha reunido hoy, en el Ayuntamiento de Cabranes, bajo la presidencia del director general de Planificación Lingüística y Normalización, Fernando Padilla, y ha estado formado por la escritora Berta Piñán, ganadora de la edición pasada; la escritora y especialista en literatura infantil y juvenil Maite González; la responsable de la Oficina de Normalización Lingüística de Gijón, María Xosé Rodríguez; la asesora técnica del Servicio de Planificación Lingüística y Normalización Juncal García; el alcalde de Cabranes, Gerardo Fabián, y el hijo de la escritora María Josefa Canellada, Alonso Zamora.  

Entre las obras presentadas, el jurado ha decidido conceder el premio a la titulada Invisible, que concurrió con el seudónimo Mon Llera Tardi, al reconocer en ella “un tratamiento de temas de actualidad con personajes reales, con una buena estructura narrativa y un estilo literario cargado de imágenes simbólicas”, según destaca el acta.  

A este galardón, dotado con 3.000 euros, podían concurrir obras de literatura infantil o juvenil (novelas, compilaciones de cuentos, obras de teatro o poemarios) inéditas y que tuviesen una extensión mínima de 250 versos, en el caso de la poesía, y de 30 páginas a doble espacio en el resto de géneros.  

 

Nacido en Sotrondio en 1967, es licenciado en Filología Inglesa por la Universidad de Oviedo. Participó en diversos montajes escénicos del Grupo de Teatro Universitario de la Facultad de Filología, entre ellos Lo que vio’l mayordomu, de Joe Orton, traducida por el propio Lluis Aique en 1995. Tiene publicados poemas y relatos en revistas como Lletres Asturianes y Lliteratura y forma parte de la antología de nuevos narradores (1996). Asimismo, ha ganado diferentes premios literarios, entre ellos, el primer premio del XIII Certamen de Cuentos Curtios Valentín Palacios (2018); segundo premio del XX Concursu de Cuentos Pola Oficialidá del conceyu de Bimenes (2017), y accésit asturianu, XIII y XIV edición del Concurso de Relatos Mineros Manuel Nevado Madrid (2016 y 2017)  

También ha traducido del inglés al asturiano La importancia de ser Severu (Ediciones Trabe, 2002), de Oscar Wilde, y Lo que vio’l mayordomu (Academia de la Llingua Asturiana, 1995), del dramaturgo Joe Orton.

Dejar un comentario

captcha