Investigación y tecnología para la humanidad en el Día de les Ciencies Asturianes

Investigación y tecnología para la humanidad en el Día de les Ciencies Asturianes

La octava edición de esta iniciativa se celebra con una conferencia del rector de la Universidad de Oviedo, Santiago García, y una charla a cargo de Amador Menéndez  

 

Asturias.-La Consejería de Educación y Cultura celebra la octava edición del Día de les Ciencies Asturianes con dos actividades divulgativas centradas en la investigación y la tecnología al servicio de la humanidad.   Por una parte, el rector de la Universidad de Oviedo, Santiago García Granda, impartirá mañana la conferencia Notes sobre la investigación na Universidá d’Uviéu, en el salón de actos del Museo Arqueológico de Asturias, a las 19.30 horas. Su intervención se centrará en la labor de la institución académica, en la que cerca de dos mil investigadores desarrollan el 80% de la I+D+i de la comunidad.  

Por otro lado, el científico Amador Menéndez Velázquez ofrecerá una charla divulgativa a escolares el próximo viernes, 9 de noviembre, a las 12.00 horas, en la Casa de Cultura de Pola de Laviana. Bajo el título Tecnoloxía al serviciu de la humanidá, planteará las posibilidades que ofrece la tecnología a la hora de afrontar algunos de los retos más importantes de la sociedad actual. Menéndez es doctor en Química por la Universidad de Oviedo y trabaja en la actualidad en el Instituto Tecnológico de Materiales de Asturias (ITMA), tras pasar por el Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC), el Laboratorio Europeo de Radiación de Sincrotón, el Centro de Investigación en Nanomateriales y Nanotecnología (CINN) y el Instituto Tecnológico de Massachusetts (MIT), entre otros.  

El Día de les Ciencies Asturianes coincide con la celebración en este mes del Día Mundial de la Ciencia para la Paz y el Desarrollo. Esta cita ofrece la posibilidad de mostrar la importancia de la ciencia en la vida diaria y favorecer el debate. El tema de este año es La ciencia, un derecho humano, ya que en 2018 se conmemora el 70º aniversario de la proclamación de la Declaración Universal de los Derechos Humanos.                                                                                                                                                                                                                                                    La investigación y la tecnoloxía al serviciu de la humanidá protagonicen los actos divulgativos del Día de les Ciencies Asturianes   –        La octava edición de la convocatoria celébrase con una conferencia del rector de la Universidá d’Uviéu, Santiago García, y una charla a cargu d’Amador Menéndez Velázquez

 

La Conseyería d’Educación y Cultura celebra la octava edición del Día de les Ciencies Asturianes con dos actividaes divulgatives centraes na investigación y la tecnoloxía al serviciu de la humanidá.   Per una parte, el rector de la Universidá d'Uviéu, Santiago García Granda, va impartir mañana la conferencia Notes sobre la investigación na Universidá d’Uviéu, nel salón d'actos del Muséu Arqueolóxicu d'Asturies, a les 19:30 hores. La so intervención va centrase nel llabor de la institución académica, onde alredor de dos mil investigadores desenvuelven el 80 % de la I+D+i de la comunidá.  

Per otru llau, el científicu Amador Menéndez Velázquez va dar una charla divulgativa a escolinos esti vienres, 9 de payares, a les 12:00 hores, na Casa la Cultura de La Pola Llaviana. Col títulu Tecnoloxía al serviciu de la humanidá, va presentar les posibilidaes qu'ufierta la tecnoloxía a la hora d'encarar dalgunos de los retos más importantes de la sociedá actual. Menéndez ye doctor en Química pola Universidá d'Uviéu y trabaya anguaño nel Institutu Tecnolóxicu de Materiales d'Asturies (ITMA), depués de pasar pel Conseyu Superior d'Investigaciones Científiques, el Llaboratoriu Européu de Radicación de Sincrotón, el Centru d'Investigación en Nanomateriales y Nanotecnoloxía (CINN) y l'Institutu Tecnolóxicu de Massachusetts (MIT), ente otros.  

El Día de les Ciencies Asturianes coincide cola celebración nesti mes del Día Mundial de la Ciencia pa la Paz y el Desarrollu. Esta cita ufierta la posibilidá d'amosar la importancia de la ciencia na vida diaria y favorecer el debate. El tema d'anguaño ye La ciencia, un derechu humanu, porque nel 2018 conmemórase'l 70.u aniversariu de la proclamación de la Declaración Universal de los Derechos Humanos.        

Dejar un comentario

captcha